Inzage archief

Wilt u bouwtekeningen inzien van uw woning of pand? Of sonderingen, bodemgegevens of milieudossiers bekijken van een perceel? U kunt ze digitaal aanvragen via een formulier.

Hoe werkt het?

Via het formulier op de website geeft u het adres op waarvan u de gegevens wenst. Tevens geeft u aan of u de informatie wilt bekijken op het gemeentehuis of dat u de gegevens per e-mail toegestuurd wilt krijgen.

Welke informatie kunt u opvragen?

U kunt voor de volgende onderdelen inzage archief opvragen:

  • Bouwtekeningen (sonderingen)
  • Milieu gegevens
  • Informatie over bodemkwaliteit
  • De mogelijkheid om andere informatie op te vragen

Welke informatie niet?

Archiefstukken met betrekking tot een provinciale inrichting of bedrijf vraagt u op bij de FUMO. Zie het Overzicht adressen provinciale inrichting of bedrijf (op te vragen bij FUMO) (PDF 43 kB)

Informatieverzoeken ontvangen of inzien

Het verwerken van informatieverzoeken kost onder de huidige omstandigheden meer tijd. Wij streven er naar informatieverzoeken binnen 15 werkdagen af te doen. Als dit niet haalbaar is, nemen wij contact met u op.

Wilt u de gevraagde informatie op het gemeentehuis inzien? Dan doet u eerst een verzoek tot inzage. Standaard wordt de informatie per e-mail naar u toegestuurd.

Kosten

Het tarief voor het opzoeken en de kopieën van de tekeningen bedraagt € 43,90 per onderdeel. Dit bedrag moet u ook betalen als de door u opgevraagde gegevens niet aanwezig zijn. Met het formulier betaalt u direct met iDeal of creditcard. Goed om te weten: als het uitzoekwerk meer dan twee uur bedraagt , nemen we contact met u op om een inschatting van de kosten te maken. Na uw akkoord, zoeken we de gegevens op en krijgt u een rekening van de meerkosten.

Geplaatst op 16 januari 2017, 11:23 | Gewijzigd op 10 april 2024, 10:43

Nieuws