Wilt u bouwtekeningen inzien van uw woning of pand? Of sonderingen, bodemgegevens of milieudossiers bekijken van een perceel? U kunt ze digitaal aanvragen via een formulier.
Hoe werkt het?
Via het formulier op de website geeft u het adres op waarvan u de gegevens wenst. Tevens geeft u aan of u de informatie wilt bekijken op het gemeentehuis of dat u de gegevens per e-mail toegestuurd wilt krijgen.
Welke informatie kunt u opvragen?
U kunt voor de volgende onderdelen inzage archief opvragen:
- Bouwtekeningen (sonderingen)
- Milieu gegevens
- Informatie over bodemkwaliteit
- De mogelijkheid om andere informatie op te vragen
Welke informatie niet?
Archiefstukken met betrekking tot een provinciale inrichting of bedrijf vraagt u op bij de FUMO. Zie het Overzicht adressen provinciale inrichting of bedrijf (op te vragen bij FUMO) (PDF 43 kB)
Informatieverzoeken ontvangen of inzien
Het verwerken van informatieverzoeken kost onder de huidige omstandigheden meer tijd. Wij streven er naar informatieverzoeken binnen 15 werkdagen af te doen. Als dit niet haalbaar is, nemen wij contact met u op.
Wilt u de gevraagde informatie op het gemeentehuis inzien? Dan doet u eerst een verzoek tot inzage. Standaard wordt de informatie per e-mail naar u toegestuurd.